Probleme Apelare

Probleme Apelare

Posted by admin 16.05.2017 1 Comment(s) Probleme Retea,

Q: Telefonul nu poate efectua sau primi apeluri, de ce?

A: A fost efectuata o setare gresita pe telefon, sau factura telefonica a trecut de perioada de scadenta.

1 Comment(s)

Radu Corneliu:
23.04.2018, 01:55:53 PM
Reply

Buna ziua, Ma numesc Radu Corneliu, sunt din Braila si in data de 18.04.2018 am achizitionat de la Ulefone, un telefon S8 PRO. Doresc sa il folosesc cu doua cartele, una de la Telekom si una de la DIGI. Conexiunea pe Telekom merge bine (date si voce), in bara de stare apare nivelul semnalului si tipul retei (3G, 4G, E, H, etc). Cartela DIGI este recunoscuta de telefon, apare in meniul "SIM manager" dar in bara de stare (in partea de sus a ecranului) in loc de nivelul semnalului apare un zero barat. Daca se incearca initierea unui apel de pe acea cartela apare mesajul "Lipsa conexiune retea". Ca punct de acces am introdus DIGI MObil si ca APN am introdus "internet". Va rog ajutati-ma sa pot folosi cartele DIGI.Va multumesc, Radu Corneliu

Leave a Comment